14

Hej vänner! om ungefär en halvtimme blir jag 14 år. chillll!
fotade förut men jag hittar inte sladden så jag kan inte ladda upp bilder. men som tur är har jag sara som kommer med sin som borde funka LOVE YOU.
snart kommer matilda då ska vi sminka oss och bli fjortisaaar. och sen ikväll kommer massa babes och firar mig det kommer bli nice och då kommer vi ta massa massa massa bilder så bildbomb kommer i helgen som jag skrev igår. men nu ska jag inte skriva mer, skriver ikväll! kanske laddar upp bilderna redan då. PUSS
ps. laddar upp en bild i det här inlägget senare.

Kommentarer
Postat av: sara

babe :*

2010-01-24 @ 16:13:55
URL: http://sarawickstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0