STHLM

skriver alltid ''skriver sen'' osv och sen blir det inte av. men nu ska jag skriva.
sjukaste kvällen med jessica. vi va hemma själva och ngn va inne i lägenheten.
tror vi. inte helt säkra men dörrar öppnades och lampor släcktes. ALLVARLIGT. sen somna vi vid 4 men sen på morgonen öppnades en annan dörr och då drog vi direkt. vi bytte om hos jessica och sen va vi i stan innan min mamma kom hem. men i alla fall. ingen är här nu haha.
imorgon blir det stockholm !!! men minus, har ingen kamera. i paris just nu tillsammans med L. men jag kanske kan be julia langa bilder sen. blir förresten
café 60 med henne och kanske ngn mer hänger på. men nu ska jag duscha och packa. 7.15.
skriver inte imorgon.
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0